Skip to main content

Beste NS,

ik heb sinds vanmiddag zo’n 15 mailtjes over verlenging van mijn abonnement gekregen. Allemaal met een verschillend kenmerk.

Één mail is echt genoeg. Willen jullie dit bombardement zsm stopzetten?

Met vriendelijke groet,

K.van Dijk uit Zoetermeer

Volgens mij gaat er op dit moment iets mis bij de NS mail…

Ik heb vanavond om de zoveel minuten een mail gekregen over feit dat factuur klaar staat steeds met ander kenmerk… Ondertussen zit ik ook op ruim 18 mailtjes..,

Ja hier ook al 20 de zelfe mailtjes  op 1 avond. Over een factuur doe klaar staat van abonnement dat gister is gestart allemaal.me5 een ander kenmerk nummer

Een mail bombardement 

Hetzelfde hier. Meer dan 20 emails over een factuur met steeds verschillende kenmerken. Gaat NS zoveel keer afschrijven? 

*zucht*
't Verbaast me helaas niks meer. Er gaat op IT-gebied bij NS zo ontzettend veel mis. 't Zal ongetwijfeld wel weer gecorrigeerd worden.

Excuses voor het ongemak! Er was inderdaad een storing op de mail server waardoor bij sommige klanten dezelfde mail meermaals is verstuurd. Dit is per vanochtend opgelost.

Het lag niet aan een (op hol geslagen) mailserver want elke mail heeft een ander kenmerk… 

Maar goed, die mails gaan natuurlijk wel over dezelfde factuur.

Gewoon een stagiar die heel wat code heeft veranderd aan de systemen aan de einde van de werkdag op vrijdag 🤣😛.

35 mailtjes dat mijn factuur klaar stond vind ik ook wat veel

Haha ja, je zou maar een vraag hebben over de factuur…

“Welk kenmerk gaat het om?” Ehh… ik heb er 35 🤣

Nou ja, de kans is nu in ieder geval bijna nul dat iemand de factuur vergeet te betalen, toch?!

Nou ja, de kans is nu in ieder geval bijna nul dat iemand de factuur vergeet te betalen, toch?!

Nog leuker (als het niet zo triest was)...het schijnt om nulfacturen te gaan die je dus al lang betaald had 🤣 

Dus je krijgt eigenlijk gewoon voor elke factuur die je betaald hebt een extra factuur? Of gaat het alleen om de factuur van vorige maand?

Dus je krijgt eigenlijk gewoon voor elke factuur die je betaald hebt een extra factuur? Of gaat het alleen om de factuur van vorige maand?

Nee, ging om een factuur over een hele vorige abonnementsmaand waarvan je al lang een tussentijdse factuur (bijv. 20 december 2024 - 15 januari 2025) betaald had.

De ‘op hol geslagen’ factuurmeldingen gaan dan over 16 december 2024 - 15 januari 2025 en een bedrag van € 0,00

Voorbeeldje van iemands inbox op X​​​​

Reageer