Skip to main content

Ik krijg deze ochtend steeds mailtjes dat er een factuur klaar staat. Bijelkaar zijn dat bijna 20 mailtjes 🫣

Je bent niet de 1e en zal niet de laatste zijn die hier een nieuw topic over opent. Het is vervelend, maar wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet aan doen om het stop te zetten.

Ah ok. Dus hier zijn geen medewerkers van NS of de klantenservice actief? 

Ah ok. Dus hier zijn geen medewerkers van NS of de klantenservice actief? 

Er zijn moderators maar het enige wat zij kunnen doen is het doorzetten.

Het probleem lijkt inmiddels opgelost te zijn en je hoeft natuurlijk maar 1 factuur te betalen 😃.

Excuses voor het ongemak! Er was inderdaad een storing op de mail server waardoor bij sommige klanten dezelfde mail meermaals is verstuurd. Dit is per vanochtend opgelost. We zijn hier wel actief, alleen niet zó vroeg op een Zondag! :)

Vandaar Daniel! Dat kan natuurlijk gebeuren. Fijn dat het inmiddels is opgelost. Ik vind het vaak wel belangrijk om te melden dat er iets mis is, zoals 22 dezelfde mailtjes ontvangen, dan kunnen jullie er iets mee. 

Goed om te weten dat jullie hier wel actief zijn. Ik heb in 2023 heel plotseling mijn Twitteraccount verwijderd, ik was er gewoon helemaal klaar mee. Maar @ns_online is wel een van de weinige accounts die ik echt mis. (andere accounts heb ik wel ergens anders kunnen volgen) Gelukkig kan ik hier ook terecht voor allerlei andere vragen. 

Dankjewel! 

NS heeft ook nog Feestboek, mocht u daar gebruik van maken.

Waarom krijg ik heel veel mailtjes over een factuur en niet de bijlage is de computer in de war

Ik heb tussen 11-1-2025 20:47 uur en 12-1-2025 4:37 uur meer dan 30x de mail gehad met als onderwerp: ‘Uw factuur staat klaar'. 

In de mails staat iedere keer hetzelfde Factuurnummer: 443000928560.

Het nummer van Ons kenmerk is wel iedere keer anders. 

Het gaat om een bedrag van € 71,40. Ik hoop dat jullie dit bedrag maar 1x van mijn rekening afschrijven.

Excuses voor het ongemak! Er was inderdaad een storing op de mail server waardoor bij sommige klanten dezelfde mail meermaals is verstuurd. Dit is per vanochtend opgelost. We zijn hier wel actief, alleen niet zó vroeg op een Zondag! :)

​@Johan Edens ​@Ns marja :)

Ja u hoeft maar voor 1 factuur te betalen.

Goed om te weten dat jullie hier wel actief zijn. Ik heb in 2023 heel plotseling mijn Twitteraccount verwijderd, ik was er gewoon helemaal klaar mee.

@Rosita1983 ik vroeg al via DM/PB of jij het toevallig was (met fysieke beperking) en dat klopte dus.

Twitter/X ‘heel plotseling’ verlaten is totaal herkenbaar, daar wil je eigenljk niet meer zijn om alleen @ns_online (en misschien wat andere bedrijven) te volgen.

Reageer