Skip to main content

Ik had dus een E-ticket gekocht en die was niet te openen. Er was een technische storing blijkbaar. Een ander e-ticket kon ik die dag wel openen, maar het was voor de terugreis. Ik heb NS op de hoogte gesteld hiervan. Na 3 keer het probleem niet erkennen, ben ik bij een medewerker terechtgekomen die me een compensatie gaf.

Ondertussen zat mijn klacht bij NS.Ze beweerden eerst dat ik niet eens betaald had voor dit ticket. Ik heb toen heel boos gereageerd. Ze hebben vervolgens onderzoek gedaan zogenaamd. Het systeem geeft aan dat het ticket geopend is. Dit is tevens een systeemfout blijkbaar. Ik heb mijn E-ticket nog nooit kunnen openen. Dat het ticket niet te openen is, stond in de foto en video die naar NS verstuurd was. Voorts staat het zelfs nog steeds in de app. NS biedt niet eens een excuus aan, maar ik moest 6 maal mailen. Dat een bedrijf je zo beschuldigt en dat het bedrijf zichzelf zo voor schut zet, is toch volledig triest? Maar als de medewerker-buiten de klantenservice die me steeds mailt, geen compensatie had gegeven, had ik dus niks gekregen hè.

Vaag verhaal.

Vaag verhaal.

Vreemd dat mn subreactie weggehaald is

Reageer