Ik heb al gedurende tijd dat ik maar de helft van mijn reishistorie kan inzien. Ik heb al zo’n 10 keer gezocht met NS. Van iedere medewerker krijg ik weer een ander antwoord. Zo gaf een medewerker aan dat ik mijn NS account op 11 februari had aangemaakt en dat iedereen die op die datum een account heeft gemaakt problemen heeft met het inzien van de reishistorie. Ik dacht wat een bagger verhaal maar oke. Ik moest dus een nieuwe NS account aanmaken en dan zou alles moeten werken. Dit gedaan werkt het alsnog niet. Vervolgens bel ik terug. Krijg ik brutale mafketel aan de lijn. Met nadruk op brutaal. Die mij vertelt dat ik 5 werkdagen moet wachten. Dus ik zeg “dit klopt niet op de website staat dat het na 24u zichtbaar moet zijn” Nou daar had die geen antwoord op. Vervolgens zegt die heel brutaal “maar wat wil je nou van mij” blijkbaar had die iets in z’n oren. Aan het eind geef ik aan dat ik een klacht wil indienen. Hij zegt dit wordt intern besproken en niet met jou gedeeld het resultaat. Al met al naast dat jullie verschikkelijke treinritten hebben met continue vertragingen en volke treinen hebben jullie nu ook bagger systemen en klantenservice medewerkers. Ik wil een oplossing!
Onervaren klantenservice medewerkers
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.