Denk nou eens gewoon ff na jochie met je eige boereverstand. Hoe denk je dat een contactburo-op weekendsterkte- opeens een paar 10000 klachten/vragen- en daarbij want het is NL een hele berg mense die vooral veel stoom willen afblazen en dus halve uren nodig hebben om tot bedare te komme-kan verwerken, en dat nog zonder dat de grote baas die toch iets moet regelen en duidelijk maken wat er toegezegd mag/kan worden, al wat heeft voorgekookt? Zo werken arbeidsprocessen in ambtenarenland in NL-daarbuiten soms nog veel erger.
Moet je nou echt meteen op stel&sprong nu dat uitsluitsel hebben? Geduld is een schone zaak. Waarmee ik dat alles natuurlijk helemaal net goedpraat, ben er zelf ook weer eens flink mee ingeschoten-wat dus in gemiddled ca 1% van gevallen van reizen per OV gebeurt.
Het is bekend dat een reactie via chat langer duurt dan via de andere contactkanalen zoals Twitter of Facebook, waar je documenten kunt downloaden. NS geeft ook aan dat het nu druk is bij alle klantenservice kanalen en het langer kan duren. Vervelend dat het lang duurt voor je contact hebt, maar je bent niet de enige.
Uiteraard is het erg vervelend dat een reactie lang op zich laat wachten echter, zoals de leden hierboven al aangeven, ben je niet de enige die contact opneemt met onze Klantenservice. Berichten worden op volgorde van binnenkomst afgehandeld. Wat dat betreft kan ik je alleen vragen om geduld te hebben.