Skip to main content
beantwoord

Opzeggen

  • 2 April 2022
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Het abonnement staat op mijn naam maar de kaart op naam van mijn zoon. Deze is inmiddels 18 en hij kan nu zelf zijn abonnement regelen. Hoe pakken we dat aan? Moet ik dan de kaart verwijderen van mijn profiel en kan hij dat een eigen profiel aanmaken?

Beste antwoord door Maxime NS

Gooedemiddag Smootjuhh, welkom op de NS Community. 

 

Het is niet mogelijk om de contractant van het abonnement te wijzigen. Je kan met onze klantenservice contact opnemen en het abonnement opzeggen. Je zoon kan het daarna zelf bestellen. 

Bekijk origineel

Maxime NS
  • Oud Moderator
  • 2 april 2022

Gooedemiddag Smootjuhh, welkom op de NS Community. 

 

Het is niet mogelijk om de contractant van het abonnement te wijzigen. Je kan met onze klantenservice contact opnemen en het abonnement opzeggen. Je zoon kan het daarna zelf bestellen. 


Reageer