Daarvoor moet je even contact opnemen met de Klantenservice, die kunnen je boeking bekijken (wanneer gekocht bijv.) en kijken wat er mogelijk is.
Op 24 februari heb ik geld teruggevraagd voor een internationale treinreis die niet door kon gaan door de storm. Ontvangst van mijn verzoek werd bevestigd. Ik heb op 3 maart bericht gekregen met excuses dat het niet gelukt was binnen 5 dagen te antwoorden. Nu zijn we een maand verder en ik heb nog geen antwoord
Hey 22Stephanie, welkom bij de NS Community! Dat kan helaas kloppen. Op het moment is de verwerktijd van een internationale claim langer dan normaal. Dit kan nu oplopen tot 12 weken. Het is wat lang, maar ik kan alleen maar vragen dat je hier op wacht.
Hey 22Stephanie, welkom bij de NS Community! Dat kan helaas kloppen. Op het moment is de verwerktijd van een internationale claim langer dan normaal. Dit kan nu oplopen tot 12 weken. Het is wat lang, maar ik kan alleen maar vragen dat je hier op wacht.
Ik vind 12 weken eigenlijk lichtelijk absurd en niet acceptabel. Als ik een factuur na 3 maanden niet betaald heb, dan krijg ik toch echt wel een deurwaarder op mij af.
Hey 22Stephanie, welkom bij de NS Community! Dat kan helaas kloppen. Op het moment is de verwerktijd van een internationale claim langer dan normaal. Dit kan nu oplopen tot 12 weken. Het is wat lang, maar ik kan alleen maar vragen dat je hier op wacht.
Nog maar enkele weken geleden was dat 8 weken. Het gaat dus van kwaad tot erger.
Bovendien moeten dit zaken binnen een maand worden terugbetaald (EU-verordening 1371/2007, artikel 16a een 17). Wanneer verwacht NS dat die termijn weer gerealiseerd kan worden?
Hey 22Stephanie, welkom bij de NS Community! Dat kan helaas kloppen. Op het moment is de verwerktijd van een internationale claim langer dan normaal. Dit kan nu oplopen tot 12 weken. Het is wat lang, maar ik kan alleen maar vragen dat je hier op wacht.
Ik vind 12 weken eigenlijk lichtelijk absurd en niet acceptabel. Als ik een factuur na 3 maanden niet betaald heb, dan krijg ik toch echt wel een deurwaarder op mij af.
Als iedere keer het het hele NS-net één of meer dagen plat ligt kan ik me voorstellen dat de wachttijden oplopen
Hey 22Stephanie, welkom bij de NS Community! Dat kan helaas kloppen. Op het moment is de verwerktijd van een internationale claim langer dan normaal. Dit kan nu oplopen tot 12 weken. Het is wat lang, maar ik kan alleen maar vragen dat je hier op wacht.
Nog maar enkele weken geleden was dat 8 weken. Het gaat dus van kwaad tot erger
Bovendien moeten dit zaken binnen een maand worden terugbetaald (EU-verordening 1371/2007, artikel 16a een 17). Wanneer verwacht NS dat die termijn weer gerealiseerd kan worden?
Ik heb even voor je rondgevraagd en dit is het antwoord wat ik heb gekregen: “Helaas is er door enorme drukte een grote achterstand ontstaan. We hebben geen verdere updates over wanneer de afhandeltijd weer zal afnemen.” Meer kan ik er helaas ook niet van maken.
Goed ik neem aan dat jullie bij mensen die hun abonnement niet kunnen betalen ook gaan zeggen betaal over 3 maanden maar eens……. Misschien een idee om tijdelijk wat mensen van de afdeling Debiteuren naar de afdeling Crediteuren te verhuizen????
Los van de storing van vandaag heb ik niet de indruk dat NS momenteel een geoliede machine is.