beantwoord

Verkeerde Factuur

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste Mevrouw/Meneer

Ik ben Zein Aljouri

Ik heb vraag over factuur gestuurd door de NS

Dat moet ik 85 euro betalen 

Maar ik moet eigenlijk 60 euro moet betalen

Ook ik heb 10 euro gebtaalt van een maand Geleden dus 21 september ik weet niet over wat 

Ook ik heb in juli gebelt naar de NS dat ik weel de abonnement stoppen en na de Zomervakantie aan

De Meeren zie dat kan dus ik dacht dat nu heb ik de normaal abonnement de (Vrij ticket) van Zevenbergen naar Oudenbosch

Dus mijn vaarg waarom heeft jullie 85 euro Genomen van mijn berekening? 

icon

Beste antwoord door bahnrider 21 October 2022, 17:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

1.altijd eerst kijken op mijnNS - openen via site, niet via app, dan kan je precies zien wat waarvoor is berekend. Het is heel goed mogelijk dat je bvb in/uitcheck hebt gemist of iets anders.

2.dit is een openbaar forum waar welwillende mensen met veel reis-ervaring proberen anderen te helpen. Dus wij kunnen nooit in klantgegevens kijken. Inmiddels hebben we al zoveel dezelfde vragen voorbij zien komen dat veel zaken wel bekend zijn.

3.je schrijft niet duidelijk welk soort abonnement je had/hebt. ALS dat geen FLEX was dan moet je ook nog altijd na stoppen dat van je kaart afhalen door ´ophalen bestelling´ in de gele NS-automaat. Pas dan is het echt gestopt-zo niet, dan blijft het doorlopen en moet je dus ook betalen.

Als het nog steeds onduidelijk blijft, kom dan terug en vertel precies wat je hebt gevonden.

Reageer