Skip to main content

Als je via Messenger een bericht stuurt, krijg je altijd een automatisch bericht doorgaans toch? Dus als je na paar dagen pas een bericht stuurt. Als je het automatische bericht niet krijgt, heeft NS je dan geblokkeerd ofzo? Zij gebruiken een heel ander systeem. Dus dit kan zomaar een trucje zijn. Het lijkt erop dat ze me in de rode lijst van het systeem ingevoerd hebben. Ik zie daarentegen op Messenger niet dat ik geblokkeerd ofzo ben. Maar het trucje moet wel uit de mouw komen.

Ik heb de interne afdeling hierover gemaild. Ze hebben een excuus aangeboden, maar hebben zich nergens toe ingezet om de situatie op te lossen of te verklaren. Dit is grove onzorgvuldigheid. Ik snap echt niet wat voor management zo een firma heeft.Trieste firma.  Maar er is dus geen technische storing. Ze reageren noch via Twitter noch via Facebook dus. Het is wel ziek bijzonder. 

De support via X/Twitter is minimaal (gaan ze ook mee stoppen las ik), en is niet 24/7.

Gewoon bellen met 030 751 5155 dus, en dan maar kijken wie je te spreken krijgt die je snapt.

De support via X/Twitter is minimaal (gaan ze ook mee stoppen las ik), en is niet 24/7.

Gewoon bellen met 030 751 5155 dus, en dan maar kijken wie je te spreken krijgt die je snapt.

Waar las je dit? Een maand geleden zei een medewerker dat ze er niet eens mee gaan stoppen. Ik heb hetzelfde ervaren trouwens. Ik had flinke discussie over wat in de trein gebeurd. Zij hadden toen aangegeven dat ze geen discussies aangaan. Sindsdien krijg ik geen reacties meer op Twitter en FB.  Ze zagen bij beide platforms mijn klantenbestand. Dus dat zal de reden zijn.Ik had overigens niemand uitgescholden ofzo vind het best gek  Maar ja NS weer hoe serieus kan je ze nemen opzicht hadden ze me een keer een geschenk gestuurd dus ja hele aparte firma 

Je komt niet zomaar op een zwarte lijst. De hoeveelheid mensen op een dergelijke lijst zijn op 2 handen te tellen. Het blokkeren van accounts doen we niet. 

Waar las je dit? Een maand geleden zei een medewerker dat ze er niet eens mee gaan stoppen. Ik heb hetzelfde ervaren trouwens. Ik had flinke discussie over wat in de trein gebeurd. Zij hadden toen aangegeven dat ze geen discussies aangaan. Sindsdien krijg ik geen reacties meer op Twitter en FB.  Ze zagen bij beide platforms mijn klantenbestand. Dus dat zal de reden zijn.Ik had overigens niemand uitgescholden ofzo vind het best gek  Maar ja NS weer hoe serieus kan je ze nemen opzicht hadden ze me een keer een geschenk gestuurd dus ja hele aparte firma 

Een flinke discussie aangaan met de klantenservice heeft sowieso geen nut, want de klantenservice is vrij stug en zal dus niet zo maar van mening veranderen. Wellicht is dat door het beleid.

Reageer