beantwoord

20 euro belast voor vertraging, maar 8 euro terug gehad!!

• 8 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb 20 euro moeten betalen omdat de treinen niet reden, ik check-in en wacht op de trein met alle andere mensen, ik check meer dan 1 uur later uit, ik moet dus 20 euro betalen,
Een Claim ingediend, toegekend , en maar 8 euro terug gehad........... waar zijn jullie mee bezig?
Dit is dus NS Flex.
icon

Beste antwoord door Maxime NS 8 augustus 2019, 18:03

Hallo Hosep, welkom op de NS Community.

Het spijt me dat je en je reis niet kon maken en dat er kosten voor zijn berekend. Als je meer dan 60 minuten bent ingecheckt op hetzelfde station dan verlies je bij het uitchecken altijd je instaptarief. Als je een NS Flex Dal Voordeel abonnement hebt, dan is het 20,- euro min 40% korting, dus 12,- euro wat we in rekening brengen. Hoe heb je die claim ingediend? Via onze klantenservice? Als je daar namelijk aangeeft dat je niet hebt gereisd verwacht ik namelijk dat de 12,- euro ook wordt gecrediteerd. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

3 reacties

Wat staat er in de mail die je hebt gekregen als antwoord op je claim?
Hallo Hosep, welkom op de NS Community.

Het spijt me dat je en je reis niet kon maken en dat er kosten voor zijn berekend. Als je meer dan 60 minuten bent ingecheckt op hetzelfde station dan verlies je bij het uitchecken altijd je instaptarief. Als je een NS Flex Dal Voordeel abonnement hebt, dan is het 20,- euro min 40% korting, dus 12,- euro wat we in rekening brengen. Hoe heb je die claim ingediend? Via onze klantenservice? Als je daar namelijk aangeeft dat je niet hebt gereisd verwacht ik namelijk dat de 12,- euro ook wordt gecrediteerd. Mijn excuses voor het ongemak!
dit had makkelijk automatisch verwerkt kunnen worden, het is reeds opgelost. maar zorgt voor meer tijd en moeite. als er een mooie optie zou zijn om dit te kunnen indienen via mijn.ns. was het wel makkelijk geweest. het is reeds opgelost & bedankt voor je reactie.

Reageer