beantwoord

3 maal vertraging door zelfde stroring

• 16 december 2018
  • 8 reacties
  • 294 Bekeken

Gisterenmiddag (15 december 2018) heb ik door de stroomstoring op en rond het station Amersfoort in korte tijd 3 maal een vertraging opgelopen. Het betreft hierbij 2 keer een vertraging van 25 minuten en een vertraging van 20 minuten.

Mijn vraag aan u is of ik de 3 vertragingen bij elkaar mag optellen om een claim in te dienen?

let op: de oorzaak van alle vertragingen is maar een storing geweest.
icon

Beste antwoord door Iris NS 16 december 2018, 17:28

Hoi ronman!

Wat een pech! Dat was een vervelende storing inderdaad. Als dit drie losse reizen zijn geweest, dan kun je hier helaas geen Geld Terug Bij Vertraging voor aanvragen.
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi ronman!

Wat een pech! Dat was een vervelende storing inderdaad. Als dit drie losse reizen zijn geweest, dan kun je hier helaas geen Geld Terug Bij Vertraging voor aanvragen.
De oorsprong van de reis was een reis. Maar door de verstoring en de slechte informatie over het verloop van de verstoring werden het drie losse reizen.

Graag wil ik weten wat de NS hier van vind?
Reputatie 5
Badge
Misschien kun je even beschrijven wat je oorspronkelijke plan was, en hoe het vervolgens daadwerkelijk is gelopen?
Een simpele reis van Rotterdam Alexander naar Amersfoort.

Te Utrecht Centraal aangekomen begon de storing in Amersfoort. Advies van de de NS om via Hilversum naar Amersfoort te reizen. In Hilversum over gestapt op de sprinter naar Amersfoort, die niet verder bleek te gaan tot Baarn. Dit werd pas duidelijk in de trein. In Baarn aangekomen na een tijdje wachten de trein terug naar Utrecht Centraal genomen. Daar aan gekomen was het treinverkeer naar Amersfoort net weer op gang gekomen.

Heb toen alsnog de trein naar Amersfoort kunnen nemen.

Ik neem aan dat de NS hier iets mee kan.
Reputatie 7
Badge +3
Dan heb je gewoon recht op Geld Terug Bij Vertraging. Je hoeft niks bij elkaar op te tellen, gewoon kijken wat de oorspronkelijke aankomsttijd in Amersfoort zou zijn en wat het uiteindelijk geworden is.
Inmiddels een claim ingediend en deze is ook goedgekeurd.

Alleen het bedrag wat goedgekeurd is betreft een veel lager bedrag dan dat er ingediend is.

Kan ik hier tegen in beroep?
Hallo ronman, ja dat kan zeker.

Je kunt op de afwijzingsmail reageren en hierin aangeven waarom je het niet eens bent met deze beslissing. Je claim zal dan opnieuw worden bekeken.
Reputatie 4
Inmiddels een claim ingediend en deze is ook goedgekeurd.

Alleen het bedrag wat goedgekeurd is betreft een veel lager bedrag dan dat er ingediend is.

Kan ik hier tegen in beroep?

Wat zou je moeten terugkrijgen en wat is toegekend?

Reageer