beantwoord

3 x vertraging ingediend,1x ontvangen

• 12 juni 2016
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Op 13-14-15 april 2016 waren er spoedwerkzaamheden aan het spoor op de Moerdijkbrug waardoor mijn dochter 3 dagen vertraging had richting Rotterdam vanuit Bergen op Zoom. De NS was zelf zo attent om erop te wijzen dat we hiervoor geld terug konden aanvragen ivm vertraging. Dit heb ik voor haar gedaan.
Vervolgens heb ik maar voor 1 dag (15 april, claimnr. 16012140.) een reactie ontvangen en dus ook geld teruggekregen. Van de andere 2 data heb ik niets gehoord. Kunt u mij hiervan de reden geven ? PS ze heeft niet in/uitgecheckt omdat ze de ingezetten bussen heeft gebruikt. Het nummer van haar ov-kaart is 3528 **** **** ****.
Alvast bedankt voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 13 juni 2016, 09:35

Goedemorgen Marieke, en welkom!

Vervelend dat je dochter 3 dagen vertraging had. Bij werkzaamheden geldt dat er alleen recht op Geld terug bij vertraging is als de vertraging meer was dan de geplande extra tijd. Indien je 3 claims hebt ingediend en voor slechts 1 claim een reactie hebt gehad, zou ik sowieso even bellen. Dan gaan mijn collega's kijken wat de status van de andere twee claims is.

Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Marieke, en welkom!

Vervelend dat je dochter 3 dagen vertraging had. Bij werkzaamheden geldt dat er alleen recht op Geld terug bij vertraging is als de vertraging meer was dan de geplande extra tijd. Indien je 3 claims hebt ingediend en voor slechts 1 claim een reactie hebt gehad, zou ik sowieso even bellen. Dan gaan mijn collega's kijken wat de status van de andere twee claims is.

Succes!

Reageer