Beste antwoord door Sivan NS
Beste Onno. Vervelend dat jouw reis zo is verlopen. Wanneer je een claim via Mijn NS of een digitaal formulier indient, dan wordt de claim beoordeeld door onze computer. Die kijkt naar de gegevens die jij opgeeft, en of die trein inderdaad vertraging heeft gehad. Dit betekent dat wanneer jij vertraging hebt gehad om dat je door een volle trein niet mee kon, en je een trein later moet nemen, onze systemen dat nooit kunnen zien. Dat is ook logisch, want wij weten natuurlijk niet wie de trein wel of niet én met welke reden heeft gehaald.
In dit soort gevallen kun je een claim het beste via een uitgeprint formulier met begeleidend schrijven indienen. Dan kijkt een medewerker handmatig naar jouw claim. Jij hebt geloof ik al een claim ingediend, en daarom raad ik je aan bezwaar in te dienen. Dit kan telefonisch, maar ook per e-mail of brief.
Succes, en hopelijk verloopt je volgende reis een stuk prettiger!
Bekijk origineel
In dit soort gevallen kun je een claim het beste via een uitgeprint formulier met begeleidend schrijven indienen. Dan kijkt een medewerker handmatig naar jouw claim. Jij hebt geloof ik al een claim ingediend, en daarom raad ik je aan bezwaar in te dienen. Dit kan telefonisch, maar ook per e-mail of brief.
Succes, en hopelijk verloopt je volgende reis een stuk prettiger!