beantwoord

41094994

  • 12 februari 2016
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Zelfde verhaal als mijn andere claim. 3e keer in een week geen trein naar zuid, geen info over verwachtte duur of alternatief. Op de gok van leiden via sloterdijk en met metro verder. Duurt alleen al half uur om weer langs Hillegom te komen, waar ik opgestapt ben
icon

Beste antwoord door Sivan NS 12 februari 2016, 10:27

Hoi Stetman.

Je claimt voor Hillegom - Amsterdam Sloterdijk. Op Sloterdijk ben je 5 minuten later dan gepland aangekomen. Uit je bericht begrijp ik dat je naar Amsterdam Zuid moest. Gelet op het feit dat je een afgekocht reisproduct hebt, en dat je op de terugweg vanaf Zuid bent vertrokken, heb ik je claim aangepast voor Zuid en goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Stetman.

Je claimt voor Hillegom - Amsterdam Sloterdijk. Op Sloterdijk ben je 5 minuten later dan gepland aangekomen. Uit je bericht begrijp ik dat je naar Amsterdam Zuid moest. Gelet op het feit dat je een afgekocht reisproduct hebt, en dat je op de terugweg vanaf Zuid bent vertrokken, heb ik je claim aangepast voor Zuid en goedgekeurd.
Super, nogmaals dank

Reageer