beantwoord

Aanvraag staat al 7 weken op ''in behandeling''

• 4 april 2017
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Reputatie 2
Goedendag, op 12 februari van dit jaar had ik meer dan een uur vertraging, en dus een aanvraag voor restitutie ingediend. Zoals altijd zag ik na een dag of 2 de status veranderen van ''ingediend'' naar ''in behandeling''. Dat is nu al 7 weken zo, en ik las dat na 28 dagen er contact moet worden opgenomen met de klantenservice. Dus bij deze. Het kan natuurlijk ook via de mail naar de klantenservice, maar ik heb op een mailtje van 13 februari 2017 nog steeds geen antwoord gekregen (behalve dat ik om drukte nog even geduld moet hebben...) dus daar heb ik geen vertrouwen in, en probeer het hier maar. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Denice NS 4 april 2017, 10:09

Hi Casper.

7 weken is natuurlijk wel erg lang! Ik vermoed dat we te maken hebben met een zogenaamde 'vastloper'. Op onze e-mailafdeling is helaas een grote achterstand 😞 Vandaar dat je nog geen reactie hebt gekregen op je e-mail. Om dit zo snel mogelijk op te lossen zou ik je willen aanraden om even contact met ons op te nemen via Facebook, Twitter of Live Chat. Eén van mijn collega's kan dan een melding maken zodat je claim zo snel mogelijk bekeken en afgehandeld kan worden 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Casper.

7 weken is natuurlijk wel erg lang! Ik vermoed dat we te maken hebben met een zogenaamde 'vastloper'. Op onze e-mailafdeling is helaas een grote achterstand 😞 Vandaar dat je nog geen reactie hebt gekregen op je e-mail. Om dit zo snel mogelijk op te lossen zou ik je willen aanraden om even contact met ons op te nemen via Facebook, Twitter of Live Chat. Eén van mijn collega's kan dan een melding maken zodat je claim zo snel mogelijk bekeken en afgehandeld kan worden 🙂

Reageer