beantwoord

Afdeling voorlichting

Hallo,

Ik heb student aan ROC Midden Nederland. Ik volg de opleiding tot bedrijfsadministrateur. Ik heb gekozen voor het keuzedeel algemene economie. Ik moet hiervoor samen met een mede student een presentatie geven.

Graag zou ik in contact willen komen met iemand van de afdeling voorlichting. Als dit niet mogelijk is dan misschien iemand van financieel.

Ik ben te bereiken via de mail: 520011@edu.rocmn.nl.

Als er verder nog vragen of opmerkingen zijn, verneem ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

Romy Koelewijn
icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 april 2019, 12:09

Bedankt voor de verdere informatie Romy00! Ik ben bang dat we je echter niet rechtstreeks in contact kunnen brengen met iemand die je verder kan helpen. In plaats daarvan kun je het beste dit formulier invullen. Je zoekt weliswaar geen sponsoring, maar dit formulier kan ook gebruikt worden voor dit soort verzoeken gerelateerd aan een studieonderzoek. Je kunt duidelijk aangeven wat de vraagstelling is, wat je ermee wilt bereiken en wat er eventueel voor een meerwaarde voor ons is. Afhankelijk van het onderwerp zul je dan in contact gebracht kunnen worden met iemand die je verder kan helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Romy00 en welkom bij de NS Community!

Leuk dat je NS kiest voor je opleiding!
Kan je mij toelichten wat je vragen aan ons zijn?
Hallo Danny NS,

Bedankt voor je reactie. De onderwerpen voor de vragen zijn bijvoorbeeld:
* geschiedenis
* duurzaamheid
* toekomstplannen
* vestigingen
* werknemers
* welvaart

Mvg

Romy
Bedankt voor de verdere informatie Romy00! Ik ben bang dat we je echter niet rechtstreeks in contact kunnen brengen met iemand die je verder kan helpen. In plaats daarvan kun je het beste dit formulier invullen. Je zoekt weliswaar geen sponsoring, maar dit formulier kan ook gebruikt worden voor dit soort verzoeken gerelateerd aan een studieonderzoek. Je kunt duidelijk aangeven wat de vraagstelling is, wat je ermee wilt bereiken en wat er eventueel voor een meerwaarde voor ons is. Afhankelijk van het onderwerp zul je dan in contact gebracht kunnen worden met iemand die je verder kan helpen!

Reageer