beantwoord

Afgewezen claim

• 30 December 2015
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Ik kreeg een bericht dat mijn claim is afgewezen (41062846), zonder een toelichting waarom.
Zou je me hier wat meer informatie over willen geven,
Saskia
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 January 2016, 13:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Het Systeem werkt op basis van wijsheid achteraf: Het Systeem weet dat een trein gaat stranden en vindt dus dat een reiziger een andere trein had moeten nemen, die niet zou gaan stranden.
Helaas heb je als reiziger niet de beschikking over de glazen bol die Het Syteem gebruikt.
Reputatie 4
Als de trein voor Schiphol kapot ging, hoe kan deze dan in het systeem staan als zijnde dat hij Schiphol gehaald heeft?
Hoi Saskia. Je hoeft niets te bewijzen, maar ons systeem heeft niet kunnen constateren dat jij vastzat in die trein, en daarom gekeken naar een reisalternatief. Vandaar dat een toelichting gewenst is, zodat we de claim kunnen herzien.

Gelet op je verhaal en je reistransacties heb ik de claim alsnog goedgekeurd.
Ja, de train heeft niet verder dan Schiphol gereden,ook al de eindbestemming was Den Haag. De train ging net voor de Schiphol kapot, dus we stonden langer dan een uur stil voordat we uit de train werden geƫvacueerd. Ik vind het heel vervelend dat ik drie 2.5uur vertraging had en dat ik dat nu moet bewijzen in plaats van NS zijn verantwoordlijkheid nemen.
Saskia, ik heb je claim bekeken. Vervelend dat je vertraging hebt gehad.

Volgens onze gegevens heeft jouw trein niet verder gereden dan Schiphol. Vanaf daar had je een volgende trein kunnen nemen.

Hoe is jouw reis precies verlopen?
Hoi Saskia. Geen punt, ik ga morgen met jouw claim aan de slag.

Reageer