beantwoord

Afgewezen claim

  • 20 april 2016
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb op 1 april geprobeerd om de trein van 10.13 uur vanaf Rotterdam Alexander naar Utrecht Centraal te nemen. Deze reed echter niet, waardoor ik om moest reizen naar Rotterdam Centraal. Ik ben toen via Schiphol aangekomen op Utrecht om 11.49 uur, ruim een uur na de gepland aankomsttijd van 10.43 uur. Ik heb de metro moeten nemen van Rotterdam Alexander naar Rotterdam Centraal, waardoor ik pas om 10.25 heb ingecheckt op Rotterdam Centraal. Nu is mijn claim echter afgewezen, terwijl ik toch echt meer dan een uur vertraging heb opgelopen omdat de treinen rondom Gouda niet reden. Waarom is mijn claim afgewezen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 20 april 2016, 13:17

Hoi Alyssa.

Je claimt als vertrektijd 00.13 uur en als vertrekstation Rotterdam CS. Beiden kloppen dus niet.

Ik heb de vertrektijd aangepast. De claim is nu automatisch alsnog goedgekeurd voor het opgegeven traject. Let erop dat je jouw claim altijd goed invult.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Vervelend dat je vertraging hebt opgelopen, AlyssaR. Wat heb je als beginstation opgegeven?
Ik heb op 1 april geprobeerd om de trein van 10.13 uur vanaf Rotterdam Alexander naar Utrecht Centraal te nemen. Deze reed echter niet, waardoor ik om moest reizen naar Rotterdam Centraal. Ik ben toen via Schiphol aangekomen op Utrecht om 11.49 uur, ruim een uur na de gepland aankomsttijd van 10.43 uur. Ik heb de metro moeten nemen van Rotterdam Alexander naar Rotterdam Centraal, waardoor ik pas om 10.25 heb ingecheckt op Rotterdam Centraal. Nu is mijn claim echter afgewezen, terwijl ik toch echt meer dan een uur vertraging heb opgelopen omdat de treinen rondom Gouda niet reden. Waarom is mijn claim afgewezen?

Hallo AlyssaR en welkom op het Forum! Als je even je claimnummer kan doorgeven dan kunnen wij dit voor je uitzoeken.
Mijn claimnummer is 41132038, ingediend op 04/04. Als beginstation heb ik Rotterdam Centraal opgegeven. Ik heb nooit ingecheckt op Rotterdam Alexander, omdat de incheck poortjes pas voor het perron zelf zitten. Daarvoor zit natuurlijk al de reisinformatie.
Hoi Alyssa.

Je claimt als vertrektijd 00.13 uur en als vertrekstation Rotterdam CS. Beiden kloppen dus niet.

Ik heb de vertrektijd aangepast. De claim is nu automatisch alsnog goedgekeurd voor het opgegeven traject. Let erop dat je jouw claim altijd goed invult.

Reageer