beantwoord

Afgewezen claim geld terug bij vertraging

• 20 oktober 2015
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

Goedemiddag.

Ik heb een verzoek voor 'Geld terug bij vertraging' met als reisdatum 12 september ingediend.( claimnummer 40971599.)
Het betrof een reis van Dordrecht via Breda naar Tiel, vertrek 20.49 uit Dordrecht, geplande aankomst Tiel 22.35. Overstap in Tilburg en Geldermalsen. In Tilburg was de trein ri. Den Bosch echter te laat, zodat we net de aansluiting in Geldermalsen misten. Aangezien de trein naar Tiel ieder half uur gaat, moesten we een half uur wachten en kwamen pas om 23.06 aan in Tiel. Mijn claim is echter afgewezen, geen idee waarom.Kunt u mij vertellen wat de reden voor deze afwijzing is?

B.v.d.

Mia van Ettinger
icon

Beste antwoord door Sivan NS 23 oktober 2015, 09:34

Mia heeft een claim ingediend voor Dordrecht - Tiel. Dat zij er zelf voor kiest om via Tilburg te reizen, is de reden geweest dat de claim is afgewezen. Volgens de optimale reisroute had ze met Arriva en NS moeten reizen, via Geldermalsen. Mijn collega heeft de claim aangepast naar Geldermalsen - Tiel, aangezien dit het NS-deel is gebaseerd op de optimale reisroute. Hierover is geen vertraging gevonden.
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag.

Ik heb een verzoek voor 'Geld terug bij vertraging' met als reisdatum 12 september ingediend.( claimnummer 40971599.)
Het betrof een reis van Dordrecht via Breda naar Tiel, vertrek 20.49 uit Dordrecht, geplande aankomst Tiel 22.35. Overstap in Tilburg en Geldermalsen. In Tilburg was de trein ri. Den Bosch echter te laat, zodat we net de aansluiting in Geldermalsen misten. Aangezien de trein naar Tiel ieder half uur gaat, moesten we een half uur wachten en kwamen pas om 23.06 aan in Tiel. Mijn claim is echter afgewezen, geen idee waarom.Kunt u mij vertellen wat de reden voor deze afwijzing is?

B.v.d.

Mia van Ettinger

Hallo Mia! Vervelend dat je claim is afgewezen. Je mag in dit geval of wachten op moderator Sivan NS of contact zoeken met onze telefonische klantenservice. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Hoi Mia, en welkom!

Ik zie de volgende notitie bij jouw claim: "Gedeelte van de reis is gemaakt bij een andere vervoerder. Hiervoor gelden productvoorwaarden 1,4 en 5. Opgegeven vertrektijd door klant is deel andere vervoerder. Klant heeft wel volledig bij NS in- en uitgecheckt." Mijn collega heeft de prijs toen handmatig ingevuld, waarna bleek dat de vertraging op het NS-deel 1 minuut bleek (Geldermalsen - Tiel).
Reputatie 6
Interessant. Welke andere vervoerder rijdt er dan op het traject Dordrecht - Breda - Geldermalsen - Tilburg?
TS heeft het over een reis Ddr - Tl _via Bd_.
Mia heeft een claim ingediend voor Dordrecht - Tiel. Dat zij er zelf voor kiest om via Tilburg te reizen, is de reden geweest dat de claim is afgewezen. Volgens de optimale reisroute had ze met Arriva en NS moeten reizen, via Geldermalsen. Mijn collega heeft de claim aangepast naar Geldermalsen - Tiel, aangezien dit het NS-deel is gebaseerd op de optimale reisroute. Hierover is geen vertraging gevonden.
Reputatie 7
Badge +3

Het betrof een reis van Dordrecht via Breda naar Tiel, vertrek 20.49 uit Dordrecht, geplande aankomst Tiel 22.35.

Van Dordrecht naar Tiel via Breda?

Het betrof een reis van Dordrecht via Breda naar Tiel, vertrek 20.49 uit Dordrecht, geplande aankomst Tiel 22.35.

Van Dordrecht naar Tiel via Breda?

Zou kunnen toch als je ook even in Tiel moet zijn?

Reageer