beantwoord

Afgewezen claim Geld terug vertraging

• 12 februari 2016
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
beste NS,

Mijn claim voor vergtraging is afgewezen i.v.m. een bedrag onder de €2,30. Ik reis met een trajectvrij abonnement tussen Arnhem-Nijmegen. Op 28 januari was er een seinstoring (oid) in Nijmegen, waardoor de trein ons er allemaal uit heeft gezet in Nijmegen Lent.
Er was geen vervangend vervoer en we moesten dus op eigen kosten verder zien te komen met stadsbussen.
(zoals je snapt past de inhoud van een dubbeldekker intercity niet in 1 stadsbus, dus het duurde even...)

Jammer dat er nergens ruimte is voor een toelichting in het melden van claims.
Want de reis was in totaal én >30 minuten langer dan gepland, en de uiteindelijke kosten >€4,60.
Maar dat kan je nergens kwijt, waardoor het nu keurig volgens de regels is beoordeeld en afgewezen.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 12 februari 2016, 11:11

Hoi Mitchell, en welkom!

Vervelend dat je langer over je reis hebt gedaan dan gepland.

Via Mijn NS kun je inderdaad geen opmerking aan je claim toevoegen. Voor dit soort claims kun je gebruik maken van het formulier, voorzien van een begeleidend schrijven. Niet de computer maar een collega kijkt dan naar jouw claim.

Heb je het nummer van de claim voor mij?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Mitchell, en welkom!

Vervelend dat je langer over je reis hebt gedaan dan gepland.

Via Mijn NS kun je inderdaad geen opmerking aan je claim toevoegen. Voor dit soort claims kun je gebruik maken van het formulier, voorzien van een begeleidend schrijven. Niet de computer maar een collega kijkt dan naar jouw claim.

Heb je het nummer van de claim voor mij?
Mitchell, ik zou graag nog naar je claim willen kijken. Heb je het nummer voor mij?

Reageer