beantwoord

Afgewezen claim herzien

• 15 maart 2016
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Goedemorgen,

Onlangs heb ik een claim bij vertraging ingediend (claimnummer 41114111). Ik ben van Amsterdam Zuid naar Rotterdam Centraal gereisd. Die trein vertrekt om 17.20 en hoort om 18.23 aan te komen op Rotterdam Centraal. Door allerlei storingen en oponthoud ben ik uiteindelijk van Leiden Centraal, naar Den Haag Centraal gegaan en toen heb ik vanaf daar moeten omreizen via Gouda om in Rotterdam te komen. Uiteindelijke aankomsttijd 19.10. Dat is een vertraging van 47 minuten dus volgens mij is de claim daarom onterecht afgewezen.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 15 maart 2016, 13:10

Hoi Fremarissa, en welkom op het forum.

Als je de trein van 17.20 had, dan zou je overstappen op Leiden. Jouw trein is met 8 minuten vertraging op Leiden aangekomen. Vanaf Leiden zou er om 17.50 een trein naar Rotterdam CS gaan, maar die heb je gemist. Die van 18.05 reed niet naar Rotterdam CS. De volgende is al een half uur later, en dus heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Fremarissa, en welkom op het forum.

Als je de trein van 17.20 had, dan zou je overstappen op Leiden. Jouw trein is met 8 minuten vertraging op Leiden aangekomen. Vanaf Leiden zou er om 17.50 een trein naar Rotterdam CS gaan, maar die heb je gemist. Die van 18.05 reed niet naar Rotterdam CS. De volgende is al een half uur later, en dus heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Reageer