beantwoord

Afgewezen claims

  • 29 september 2015
  • 4 reacties
  • 187 Bekeken

op 01/02/14/15/17 en 18SEP heeft NS of vertraging gehad of de IC Direct verbinding eruit gehaald. Waardoor ik minimaal een uur later op plaats van bestemming bent aangekomen, mijn inchecktijd en uitchecktijd is ook te zien in mijn reishistorie. Waarom krijg ik deze claims dan alsnog afgewezen? Met als reden dat er ONVOLDOENDE vertraging is. Conform jullie voorwaarden heb ik recht (IC DIRECT Vrij Abonnement) op restitutie vanaf 15 minuten. Ik vind het bijzonder want al bijna de hele maand september is er wel wat aan de hand. Zelfs mijn collega die door moet naar Breda heeft vorige week maar 2 dagen in de trein kunnen blijven zitten, De rest van de week heeft hij in Rdam weer moeten overstappen. Heel vervelend, maar dit maakt het nog erger. Het lijkt alsof ik voor de lol een uur van Schiphol naar Rdam reis, terwijl dit in 24 minuten kan. Vice versa ook.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 30 september 2015, 16:40

Hoi Patricia!

Jij hebt al jouw claims via Mijn NS ingediend. Zodoende zijn ze regulier beoordeeld, waardoor ze zijn afgewezen. Voortaan dien je deze claims via het ICD formulier in te dienen.

Ik heb al deze claims alsnog voor je hersteld, door de toeslag toe te voegen en de vertraging te verdubbelen. Je krijgt voor iedere goedgekeurde claim apart bericht.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Patricia, welkom op het forum. Vervelend dat je claim is afgewezen. Mag ik het claimnummer? Mijn collega kan je claim dan inzien en wellicht verder helpen.
Hallo Leny,

bij deze de claims

01SEP / 40960871 * IC Direct van 09.54hrs van Rdam-Schiphol is toen geannuleerd, gereisd met de 10.24hrs
(incheck 09.47hrs /uitcheck 10.51hrs)

02SEP / 40960883 * IC Direct van 17.39hrs van Schiphol-Rdam is toen geannuleerd, gereisd met de normale trein van 17.46hrs (incheck 17.38hrs /uitcheck 18.43hrs) MIJN COLLEGA HEEFT DEZE OVERIGENS WEL TERUGGEKREGEN.

14SEP / 40973026 * IC Direct van 17.39hrs vertraging opgelopen. (incheck 17.35hrs / uitcheck 18.30hrs)

15SEP/ 40973024 * IC Direct van 07.54hrs en 08.09hrs uitgevallen, helemaal geen nieuws over de 08.24hrs dus gereisd met de normale IC uit voorzorg. (incheck 08.14hrs / uitcheck 09.22hrs)

17SEP / 40973023 * IC Direct van 09.54hrs uitgevallen, 10.24hrs genomen (incheck 09.46rs/uitcheck 10.51hrs)

18SEP / 40973958 * VERTRAGING IVM ONTRUIMING RTM CS (incheck 08.16hrs / uitcheck 09.06hrs)

Ik vertrouw erop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

Gr,

Patricia Silva
Hoi Patricia!

Jij hebt al jouw claims via Mijn NS ingediend. Zodoende zijn ze regulier beoordeeld, waardoor ze zijn afgewezen. Voortaan dien je deze claims via het ICD formulier in te dienen.

Ik heb al deze claims alsnog voor je hersteld, door de toeslag toe te voegen en de vertraging te verdubbelen. Je krijgt voor iedere goedgekeurde claim apart bericht.
hi Sivan,

dank je wel voor je bericht. Ik heb 2 andere claims wel terug gehad , vandaar dat ik het een beetje raar vond. Maar ik zal voortaan alleen via het ICD formulier doen.

Gr,

Patricia Silva

Reageer