beantwoord

Afgewezen verzoek geld terug bij vertraging

• 16 november 2015
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik reis elke dag van Den Haag CS om 6.14 u. naar Schiphol met een overstap in Leiden ( trein naar Lelystad). Op 4 nov. heb ik op dezelfde wijze gereisd , maar in de schiphol tunnel stopte de trein wegens een defect. De trein kon niet verder. Wij hebben ongeveer 2 gewacht voordat er een vervangende trein kwam en ons naar schiphol bracht. Ik heb toen om 8.37 uitgecheckt. Ik heb hiervoor een geld terug bij vertraging aangevraagd en dit is afgewezen onder claimnummer 41012151 met opmerking geen of onvoldoende vertraging geconstateerd. Kunt u mij uitleggen hoe u tot deze conclusie bent gekomen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 16 november 2015, 12:40

Hoi Mra25, en welkom op het forum.

Ik heb je claim bekeken. Ik zie dat deze trein Schiphol niet heeft bereikt inderdaad. Het systeem kijkt dan automatisch naar een alternatieve route. Het was blijkbaar niet bekend dat jullie zo lang in de trein hebben moeten wachten.

Ik heb je claim nu alsnog goedgekeurd. Hopelijk verloopt je volgende reis een stuk prettiger!
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb je claim bekeken. Ik zie dat deze trein Schiphol niet heeft bereikt inderdaad. Het systeem kijkt dan automatisch naar een alternatieve route. Het was blijkbaar niet bekend dat jullie zo lang in de trein hebben moeten wachten.

Ik heb je claim nu alsnog goedgekeurd. Hopelijk verloopt je volgende reis een stuk prettiger!

Dank jewel. en ik hoop dat het inderdaad vlotjes verloopt.

Reageer