beantwoord

Afhandelingstijd claim

• 17 november 2017
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

Beste,

Ik vroeg mij af wat de afhandelingstijd van een claim ingediend via mijn ns met persoonlijke ov-chipkaart is. In de mail stond 5 werkdagen maar ik wacht nu al een maand.

M.v.g.
Rochella
icon

Beste antwoord door Arnold NS 17 november 2017, 13:21

Hallo Rochella,

Er zijn vele topics te vinden over de achterstand van de Geld terug bij vertraging claims. De afhandeling hiervan zou in principe maximaal 6 weken moeten duren. Gaat het inderdaad om een claim Geld terug bij vertraging? En is deze eerder afgewezen en heb je daarop een reactie gestuurd?
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Rochella,

Er zijn vele topics te vinden over de achterstand van de Geld terug bij vertraging claims. De afhandeling hiervan zou in principe maximaal 6 weken moeten duren. Gaat het inderdaad om een claim Geld terug bij vertraging? En is deze eerder afgewezen en heb je daarop een reactie gestuurd?
Hoi, het gaat inderdaad om geld terug bij vertraging maar deze is nog nooit afgewezen, heb hier nog geen bericht op ontvangen. Dan wacht ik nog een weekje af.
Reputatie 7
Badge +4
Ik kreeg de mijne na acht weken en de achterstand zou in ieder geval niet afgenomen zijn. Het is niet aannemelijk dat het veel sneller zal gaan.
Badge
Wees niet verbaasd als het totaal op 3 tot 4 maanden uitkomt. De achterstand lijkt groeiende.
Van TS begrijp ik dit niet helemaal, maar als ik het niet verkeerd heb moet rochella in ieder geval wel een geautomatiseerde ontvangstbevestiging hebben ontvangen. Anders is de aanvraag toch niet goed in het systeem geregistreerd?
Reputatie 7
De ontvangstbevestiging wordt verstuurd, maar hierin wordt aangegeven dat er binnen 5 werkdagen een reactie komt. Helaas, door een volle mailbox, hebben bepaalde afdelingen een achterstand. Hier wordt met man en macht aan gewerkt.
Wat ik bedoel, rochella zegt: het gaat inderdaad om ... maar ..., heb hier nog geen bericht op ontvangen. Daarom vraag ik me af of rochella bedoelt dat er geen automatisch antwoord is ontvangen of deze wel maar nog geen inhoudelijke reactie, dit wordt mij niet duidelijk uit de reactie, om deze persoon erop te wijzen dat het zonde zou zijn dat er wordt gewacht op een respons die er nooit gaat komen omdat de claim niet goed is aangekomen doordat de handelingen online niet allemaal juist zijn voltooid bijvoorbeeld.

Reageer