beantwoord

Afkeur claim bij vertraging

• 25 september 2015
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb vandaag een afkeur van mijn claim vertraging ontvangen. Er staat ingecheckt bij Delft zuid, maar bij mijn claim kon ik niks toelichten. Ik werk in Den Haag en kwam van werk toen er geen treinen bleken te rijden ivm aanrijding persoon te Delft.
Ik kon dus daar niet inchecken en ben met een door NS ingezette bus vervoerd naar Delft Zuid alwaar ik toen ingecheckt bent.
Ik had dus meer dan een half uur vertraging !!
Graag alsnog mijn claim honoreren.

Vriendelijke groet,
Bart.
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 september 2015, 17:59

Het systeem ziet nu dat u een reis gemaakt hebt vanaf Delft Zuid, en denkt daarom dat u geen last hebt gehad van de storing bij Delft. In zulke situaties is het wel de bedoeling dat u incheckt in Delft. Waarom kon dat niet? U kunt inchecken en niet door het poortje gaan, toch?

Nu uw claim is afgewezen, moet u contact opnemen met de klantenservice om uw situatie toe te lichten en de claim opnieuw te laten beoordelen. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Het systeem ziet nu dat u een reis gemaakt hebt vanaf Delft Zuid, en denkt daarom dat u geen last hebt gehad van de storing bij Delft. In zulke situaties is het wel de bedoeling dat u incheckt in Delft. Waarom kon dat niet? U kunt inchecken en niet door het poortje gaan, toch?

Nu uw claim is afgewezen, moet u contact opnemen met de klantenservice om uw situatie toe te lichten en de claim opnieuw te laten beoordelen. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 4
Badge
Let op: als u de Klantenservice 's avonds of 's nachts belt, is het mogelijk dat men u niet kan helpen. Dan zijn er soms geen medewerkers die een claim opnieuw mogen beoordelen. Daarna moet u alsnog de volgende dag terugbellen.

Het zou handig zijn als de NS dit aangeeft, zodat we mensen op dit forum adequaat kunnen helpen.
In feite kunnen al mijn collega's je hierbij helpen. Indien dit niet meteen kan, zetten zij alle gegevens door naar de afdeling die dit wel kan, en wordt het alsnog opgepakt.

Bart, je mag je claimnummer noemen, dan kijk ik maandag even met je mee. Als je dit weekend nog uitleg wil, dan is bellen inderdaad het snelst.

Reageer