beantwoord

Afwijkend restitutiebedrag

• 19 december 2017
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 2
Voor claim 600217172 (30-59 minute te laat) krijg ik 7,93 euro terug. Wat is de redden van dit afwijkende bedrag? Dit bedrag stond ook in de bevestiging van de afspraak. Ik zou hier 13,33 euro verwachten.
icon

Beste antwoord door Iris NS 19 december 2017, 22:00

Hoi jellek,

Wanneer je het oneens bent met deze toekenning dan kun je de ontvangen mail beantwoorden en dit navragen. Dan wordt je claim opnieuw beoordeeld.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi jellek,

Wanneer je het oneens bent met deze toekenning dan kun je de ontvangen mail beantwoorden en dit navragen. Dan wordt je claim opnieuw beoordeeld.
Reputatie 2
Ik heb geen mail ontvangen bij de toekenning van mijn aanvraag. Het genoemde bedrag komt uit de bevestiging van de aanvraag. Mogelijk is 1e en 2e klas door elkaar gehaald.
Reputatie 2
Ik heb vanavond mijn bankrekening gecheckt en zag dat dit rare bedrag overgemaakt was. Hoe kan ik rappeleren via een mail die ik niet ontvangen heb?
Deze worden automatisch verstuurd. Heb je deze niet bij je ongewenste berichten staan? Als dat niet het geval is kijk ik het graag voor je na. Zou je mij dan een privébericht willen sturen met je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, IBAN, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie.
Ik heb de mail inmiddels gevonden en gister hierop een antwoord verstuurd.
jellek
Laat je weten of het is gelukt, jellek?
Reputatie 2
Ga ik doen!

Reageer