beantwoord

Afwijzen claim NS Hispeed - (41105564)

• 3 maart 2016
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo,

Op 17 februari ben ik van Amsterdam Zuid naar Rotterdam Centraal gereden. Op Schiphol, ben ik in de NS Highspeed gestapt. Helaas was er een storing op het Highspeed spoor en most de trein via het normale spoor naar Rotterdam Centraal rijden. Daarbij is de vertraging opgelopen tot bijna 50 minuten. (vertrek vanuit Amsterdam Zuid was 18:12, aankomst had moeten zijn 18:51, maar was in werkelijkheid 19:39).

Toch is mijn claim voor geld terug bij vertraging afgewezen (41105564). Dat lijkt mij onterecht bij een vertraging van boven de 30 minuten?
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 maart 2016, 16:59

Uit uw bericht leid ik af dat u tussen Schiphol en Rotterdam Centraal met de Intercity direct gereisd hebt. Voor claims voor Intercity direct is er een apart formulier. Vult u het gewone formulier in in Mijn NS, dan wordt de Intercity direct niet als reismogelijkheid meegenomen. Ik vermoed dat u via Mijn NS hebt geclaimd en dat uw claim vervolgens is afgewezen omdat de reguliere intercity's niet vertraagd waren.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice, telefoonnummer 030-7515155, om uw situatie toe te lichten, of wachten tot een moderator van dit forum uw claim bekijkt.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Uit uw bericht leid ik af dat u tussen Schiphol en Rotterdam Centraal met de Intercity direct gereisd hebt. Voor claims voor Intercity direct is er een apart formulier. Vult u het gewone formulier in in Mijn NS, dan wordt de Intercity direct niet als reismogelijkheid meegenomen. Ik vermoed dat u via Mijn NS hebt geclaimd en dat uw claim vervolgens is afgewezen omdat de reguliere intercity's niet vertraagd waren.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice, telefoonnummer 030-7515155, om uw situatie toe te lichten, of wachten tot een moderator van dit forum uw claim bekijkt.
Bedankt voor de tip - ik wist inderdaad niet dat er een apart formulier voor de Intercity direct is, ik zal ernaar kijken.

Reageer