beantwoord

afwijzen Geld terug bij vertraging

• 23 juli 2015
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
mijn claim is zonder nadere toelichting afgewezen. Door een stroomstoring kon ik op 1-7 niet verder dan Almere Oostvaarders.
Ook werden er geen bussen ingezet, na ruim 1 uur werd omgeroepen dat men via Weesp en Amersfoort kon reizen...
Ik heb mijn vrouw gebeld om mij op te halen. en was ruim 2,5 ur later dan gepland op mijn eindbestemming in Lelystad.
op Twitter gaf webcare nog wel het advies om in verband met het mooie weer maar een terrasje te pakken.
Mijn vraag: waarom claim afgewezen en waar kan ik de kosten van de rit met de auto Lelystad - Almere vv verhalen (en de kosten van een ijsje en een biertje 😉 )
icon

Beste antwoord door theofiel 23 juli 2015, 15:50

Ik vermoed dat het systeem heeft geredeneerd dat u zonder vertraging op uw eindbestemming Almere Oostvaarders bent aangekomen en daarom geen recht hebt op GTBV. Het is bij het online indienen van een claim helaas niet mogelijk gemaakt om een toelichting op te geven, waardoor dergelijke claims ten onrechte automatisch zullen worden afgekeurd.
Autokosten zal NS niet vergoeden, wellicht kunt u de rekening van het terras naar het Twitterteam sturen?
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Bedet,

Welkom op het forum. Vervelend van je reis, ondanks het terrasje 😉.

Was er een check in? Ik denk dat je online een claim hebt ingediend en omdat het systeem dan je vertraging berekent op basis van de optimale reisroute en jouw gegevens, is je claim afgewezen. Dit is alleen vanuit dat systeem: klantenservice kan het verzoek alsnog schriftelijk of per mail voor je bekijken.

Ik raad je dan ook aan om je verzoek via deze weg in te dienen, zodat er persoonlijk en handmatig naar gekeken kan worden!

Je topic verplaats ik ivm de vindbaarheid naar Overige Producten.
Ik vermoed dat het systeem heeft geredeneerd dat u zonder vertraging op uw eindbestemming Almere Oostvaarders bent aangekomen en daarom geen recht hebt op GTBV. Het is bij het online indienen van een claim helaas niet mogelijk gemaakt om een toelichting op te geven, waardoor dergelijke claims ten onrechte automatisch zullen worden afgekeurd.
Autokosten zal NS niet vergoeden, wellicht kunt u de rekening van het terras naar het Twitterteam sturen?
Ja er was een check in en out ;)
ik val wel terug op het good old paperwork:P

Reageer