beantwoord

Afwijzen verzoek Geld terug bij vertraging

  • 16 november 2015
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Beste NS,
Op 2 oktober zat ik in een Intercity Direct van Amsterdam naar Breda die stil kwam te staan tussen Lage Zwaluwe en Breda.
Uiteindelijk zijn we door een hulplocomotief terug naar Rotterdam gesleept, waar we drie uur na het vertrek daar weer aankwamen.
Ik heb hiervoor een Geld terug bij vertraging aangevraagd. Dit is afgewezen onder claimnummer 41015832, vanwege geen of onvoldoende vertraging. Kunt u mij vertellen hoe die conclusie tot stand is gekomen?
Vriendelijke groeten, Bram.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 16 november 2015, 10:18

Hoi Bram, en welkom!

Je hebt je claim regulier ingediend, niet via een Intercity Direct-formulier. Dit formulier kun je vinden op http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/geld-terug-bij-vertraging-intercity-direct.html.

Ik heb de claim aangepast en hij is nu alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Bram, en welkom!

Je hebt je claim regulier ingediend, niet via een Intercity Direct-formulier. Dit formulier kun je vinden op http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/geld-terug-bij-vertraging-intercity-direct.html.

Ik heb de claim aangepast en hij is nu alsnog goedgekeurd.
Dankjewel!

Reageer