beantwoord

Afwijzig geld terug bij vertraging.

• 9 mei 2017
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Op 25 april wilde ik met de sprinter vanaf Breda om 16:53 naar Tilburg reeshof .
Deze werd echetr gecancelled. De eerstvolgende sprinter was aangekondigd maar ook deze werd vervolgens ook gecancelled.
Uiteindelijk heb ik na een uur wachten op station Breda de intercity naar Tilburg centraal gepakt.
Waarom wordt vervolgens dan toch mijn verzoek geld teru bij vertraging met nr.41463470 afgewezen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 9 mei 2017, 21:33

Welkom op het NS Serviceforum Theo. Allereerst natuurlijk spijtig om te lezen dat jouw trein niet reed; dat is nooit fijn. Ik moet even in je claim duiken om er meer over te kunnen zeggen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum en nogmaals je claimnummer.

Voor de meelezers: Wanneer je het niet eens bent met de uitkomst van een ingediende (geld terug bij vertraging) claim, dan kun je altijd bij ons terecht. Het handigst is ons (24/7) te contacten via telefoon (030 751 51 55) of Twitter. De claim zal niet direct herzien worden, maar je wens tot herziening komt dan bij de juiste afdeling te liggen.

De claim van Theo is momenteel ook doorgestuurd voor herziening.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Theo. Allereerst natuurlijk spijtig om te lezen dat jouw trein niet reed; dat is nooit fijn. Ik moet even in je claim duiken om er meer over te kunnen zeggen. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum en nogmaals je claimnummer.

Voor de meelezers: Wanneer je het niet eens bent met de uitkomst van een ingediende (geld terug bij vertraging) claim, dan kun je altijd bij ons terecht. Het handigst is ons (24/7) te contacten via telefoon (030 751 51 55) of Twitter. De claim zal niet direct herzien worden, maar je wens tot herziening komt dan bij de juiste afdeling te liggen.

De claim van Theo is momenteel ook doorgestuurd voor herziening.

Reageer