beantwoord

Afwijzing claim

• 25 september 2015
  • 6 reacties
  • 209 Bekeken

Op 14 Sept 2015 heb ik 40minuten vertraging gehad. Bij vertrek station 's-Hertogenbosch was nog niks bekend,pas bij aankomst in Breda bleek de Intercity Direct niet te rijden en moest wachten op de volgende Intercity Direct plus deze bleef 40 min langer staat in Breda.Deze dag vielen ook meerdere treinen uit richting Rotterdam/Den Haag. Waarom is deze claim afgewezen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 1 oktober 2015, 14:27

Ik heb Steven ondertussen kunnen helpen en de claim is herzien.
Bekijk origineel

6 reacties

Correctie deze bleef 10 min langer staan ipv 40.
Welkom op het forum StevenB85! Ik kijk graag voor je of deze claim terecht is afgewezen en kan indien nodig, een bezwaar voor je indienen. Kan je mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer, e-mailadres en telefoonnumer? Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, dan kom je op mijn profiel terecht waar je mij via de knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb het claimnummer opgeslagen en verwijderd uit de OP.
Hoi Steven. Ik heb van Inge jouw gegevens ontvangen, en heb naar jouw claim gekeken.

Ik zie alleen een claim van 11 september, die je 14 september hebt ingediend. Bedoel je deze claim? Gaat om 40969042.
40971628 dit is het claim nummer en de reisdatum was 14sep van 's-Hertogenbosch check in om 1436
We zullen de claim opnieuw in behandeling nemen Steven, ik heb 'm ondertussen teruggevonden.
Ik heb Steven ondertussen kunnen helpen en de claim is herzien.

Reageer