beantwoord

Afwijzing claim

• 3 november 2015
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo,

21 oktober had ik 30 minuten vertraging op het traject Venlo-Geldrop. De trein vertrok om 07.19 en volgens de reisplanner zou ik om 08.12 aan moeten komen. Echter was ik pas om 08.42 in Geldrop, toevallig precies 30 minuten vertraging dus. Vermoedelijk heb ik bij het indienen van de claim een verkeerde vertrektijd ingevuld (ik heb het waarschijnlijk te snel gelezen en dacht dat er om de geplande aankomsttijd ipv vertrektijd werd gevraagd). Het moge echter, aan de hand van de check-in gegevens, duidelijk zijn dat ik in de trein van 07.19 ben ingestapt en wel degelijk 30 minuten vertraging had. Graag zou ik willen horen wat nu mijn vervolg stappen zouden moeten zijn, aangezien ik de claim niet nogmaals in kan dienen of aan kan passen.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 november 2015, 10:07

Hoi Bas. Ik heb even naar je claim gekeken.

Je geeft als reistijd 08.12 op, en je bent om 07.14 ingecheckt. Je zegt nu dat je al veel eerder de trein hebt gepakt. Dit betekent dat je claim inderdaad niet goed ingediend is.

Ik heb de tijd nu gecorrigeerd en de claim is daarmee goedgekeurd.
Bekijk origineel

4 reacties

Heb je een claimnummer voor ons Bas?
Bedankt voor de snelle reactie. Het claimnummer is 41001248
Hoi Bas. Ik heb even naar je claim gekeken.

Je geeft als reistijd 08.12 op, en je bent om 07.14 ingecheckt. Je zegt nu dat je al veel eerder de trein hebt gepakt. Dit betekent dat je claim inderdaad niet goed ingediend is.

Ik heb de tijd nu gecorrigeerd en de claim is daarmee goedgekeurd.
Bedankt!

Reageer