beantwoord

Afwijzing claim 20 februari 2016

• 5 maart 2016
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb een afwijzing ontvangen op mijn claim van 20 februari (41107464). De intercity van Zwolle naar Utrecht en Rotterdam, mijn treinstel moest worden afgekoppeld vanwege een dakluik dat niet vastzat. Iedereen moest overstappen naar het resterende treinstel. Deze zat hierdoor overvol, ook vanwege de huishoudbeurs, motorbeurs en de wandelbeurs. Een aantal reizigers waaronder ikzelf zijn achtergebleven in Zwolle vanwege geen plek meer. Kunnen jullie deze claim heroverwegen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 7 maart 2016, 11:28

Hoi Johan, en welkom op het forum. Vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging.

Ons systeem kan onmogelijk zien of jij een trein hebt moeten missen vanwege drukte. Dit soort claims kun je daarom beter indienen via een formulier met een begeleidend schrijven, omdat de claim dan door een medewerker wordt beoordeeld, en niet door de computer.

Gelet op je toelichting en reistransacties heb ik de claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Johan,

jammer om dit te lezen. Ik zal mijn collega vragen of ze dit morgen wil oppakken.
Hoi Johan, en welkom op het forum. Vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging.

Ons systeem kan onmogelijk zien of jij een trein hebt moeten missen vanwege drukte. Dit soort claims kun je daarom beter indienen via een formulier met een begeleidend schrijven, omdat de claim dan door een medewerker wordt beoordeeld, en niet door de computer.

Gelet op je toelichting en reistransacties heb ik de claim alsnog goedgekeurd.

Reageer