Beste antwoord door Tochjo
Ingediende claims worden in principe door een computer beoordeeld. Dat betekent dat claims soms onterecht worden afgewezen. Dat gebeurt bijvoorbeeld als de computer een reismogelijkheid vindt die minder of geen vertraging had opgeleverd. In uw geval had u wellicht met andere treinen met veel minder vertraging in Leiden Centraal kunnen aankomen.
Het spreekt voor zich dat dit dan voor u geen reële reisoptie was, want u zat in een stilstaande trein en kon geen andere treinen meer nemen. Nu uw claim is afgewezen, kunt u daarom contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten. Hij zal daarna opnieuw beoordeeld worden door een mens.
Contact opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Als u in dit topic het claimnummer noemt, kan een moderator uw claim ook opnieuw laten beoordelen.
Bekijk origineel
Het spreekt voor zich dat dit dan voor u geen reële reisoptie was, want u zat in een stilstaande trein en kon geen andere treinen meer nemen. Nu uw claim is afgewezen, kunt u daarom contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten. Hij zal daarna opnieuw beoordeeld worden door een mens.
Contact opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Als u in dit topic het claimnummer noemt, kan een moderator uw claim ook opnieuw laten beoordelen.