beantwoord

afwijzing claim 23 november 2015

• 2 februari 2016
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

graag claim opnieuw in behandeling nemen.
vanwege drukte in de trein heeft mijn dochter 2 x poging gedaan om met de trein mee te gaan
2e keer reed de trein niet verder dan Oss
ze is die dag niet meer in Nijmegen aankomen
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 februari 2016, 13:04

Jouw dochter claimt voor Rosmalen - Oss, omdat dit overeenkomt met haar reistransacties. Dit soort claimt kun je beter indienen per formulier met begeleidend schrijven, zodat een medewerker en niet een computer de claim beoordeelt.

De trein van 09.03, waarvoor zij claimt, reed inderdaad niet verder dan Oss. Zij is hier om 09.13 aangekomen. Vanaf Oss zijn de meeste treinen naar Nijmegen inderdaad uitgevallen.

Ik heb de claim aangepast, omdat zij een afgekocht reisproduct heeft. De claim is nu goedgekeurd.
Bekijk origineel

4 reacties

U bent vergeten het claimnummer te vermelden. Zonder dat nummer, kan men u niet helpen.
41082862
Jouw dochter claimt voor Rosmalen - Oss, omdat dit overeenkomt met haar reistransacties. Dit soort claimt kun je beter indienen per formulier met begeleidend schrijven, zodat een medewerker en niet een computer de claim beoordeelt.

De trein van 09.03, waarvoor zij claimt, reed inderdaad niet verder dan Oss. Zij is hier om 09.13 aangekomen. Vanaf Oss zijn de meeste treinen naar Nijmegen inderdaad uitgevallen.

Ik heb de claim aangepast, omdat zij een afgekocht reisproduct heeft. De claim is nu goedgekeurd.
:$Jouw dochter claimt voor Rosmalen - Oss, omdat dit overeenkomt met haar reistransacties. Dit soort claimt kun je beter indienen per formulier met begeleidend schrijven, zodat een medewerker en niet een computer de claim beoordeelt.

Reageer