beantwoord

Afwijzing claim

• 26 september 2016
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
PS: Janou ik kan helaas geen privé bericht versturen of antwoord geven.

Geachte NS,

Ik ga nooit met de trein. Maar op 22 augustus 2016 heb ik een los retour kaartje gekocht (Zaandam / Koog Bloemwijk en wilde terugreizen van Zaandam naar Koog Bloemwijk om 16:15 uur. Op dat moment reden er geen treinen meer tot laat in de middag wegens een storing, dacht tot een uurtje of 18:00 uur begreep ik van mijn collega's. In de tussen tijd ben ik naar huis gaan lopen, zonder gebruik te maken van mijn kaartje.

Nu heb ik het kaartje betaald en niet gebruikt omdat er een storing was, maar krijg ik mijn geld niet terug. Hoe kan dit? Ik heb netjes de tijden aangegeven en het nr. van het kaartje.

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Janou NS 12 oktober 2016, 09:46

Hallo Indy, het is nu 2 weken geleden en ik heb nog geen bericht van je ontvangen. Graag ontvang ik deze zodat ik de kosten terug kan storten.

Voor de meelezer:
Wanneer je door een verstoring je kaartje niet hebt kunnen gebruiken, kaart dit bij ons aan zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Indy, het is nu 2 weken geleden en ik heb nog geen bericht van je ontvangen. Graag ontvang ik deze zodat ik de kosten terug kan storten.

Voor de meelezer:
Wanneer je door een verstoring je kaartje niet hebt kunnen gebruiken, kaart dit bij ons aan zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen.
Nu lukt het! Ik heb Janou een prive bericht gestuurd dankjewel
Indy, in een ander topic schreef je net dat je Janou geen privebericht kunt sturen. Dit is omdat je jouw account nog niet had geactiveerd. Dit zou nu opgelost moeten zijn. Wil je het nog eens proberen?
Hallo Indy en welkom op het NS forum! Ik help jou hier graag verder mee, zou jij mij een privérbericht willen sturen met je persoonlijke gegevens en de cijfers op het papieren treinkaartje wat begint met 00. 000 kunnen doorgeven? Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Reageer