beantwoord

Afwijzing claim 41097526

• 18 februari 2016
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb gisteravond een mailtje van jullie ontvangen dat mijn claim is afgewezen, terwijl ik toch echt zo'n 3 kwartier vertraging heb gehad tijdens mijn reis. Kunnen jullie hier nog een keer naar kijken?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 18 februari 2016, 16:34

Hoi Jessie, en welkom op het forum!

Vervelend dat je zoveel vertraging hebt gehad.

Ik heb je claim bekeken. Je claimt voor Roermond - Maastricht, vertrek 09.02 uur. Je zou om 09.34 aankomen. Deze trein is met behoorlijke vertraging vertrokken vanaf Roermond. Ik ben daarom benieuwd of jij die trein had, of dat je een volgende hebt genomen? Je had namelijk ook die van 09.07 uur kunnen nemen. Ik zie echter dat de twee treinen daarna ook veel problemen hadden, dus gezien deze feiten zal ik je claim alsnog goedkeuren.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Jessie, en welkom op het forum!

Vervelend dat je zoveel vertraging hebt gehad.

Ik heb je claim bekeken. Je claimt voor Roermond - Maastricht, vertrek 09.02 uur. Je zou om 09.34 aankomen. Deze trein is met behoorlijke vertraging vertrokken vanaf Roermond. Ik ben daarom benieuwd of jij die trein had, of dat je een volgende hebt genomen? Je had namelijk ook die van 09.07 uur kunnen nemen. Ik zie echter dat de twee treinen daarna ook veel problemen hadden, dus gezien deze feiten zal ik je claim alsnog goedkeuren.
Klopt! Maar dit is een stoptrein die er vele malen langer over doet en de vertraging werd in eerste instantie aangegeven als 'ongeveer 10 min', vandaar mijn voorkeur voor de Intercity. Fijn dat hij alsnog goedgekeurd wordt 🙂

Reageer