beantwoord

afwijzing claim 41128849

  • 7 April 2016
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Op woensdagavond 16 maart zat ik samen met een collega in een trein van Amersfoort naar Apeldoorn. Vlak voor Apeldoorn (2 min) moest de trein terug naar Amersfoort i.v.m. een stroomstoring. Terug in Amersfoort konden we de volgende (extra drukke trein) naar Apeldoorn nemen om daar met meer dan een uur vertraging aan te komen. Gevolg: i.p.v. aankomst in Deventer om 19.07 i.p.v. 17.47, meer dan een uur vertraging dus.
Tot mijn verbijstering beslist de NS nu dat mijn claim niet wordt gehonoreerd. Onbegrijpelijk. Ik hoor graag waarom de NS deze beslissing neemt.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 8 April 2016, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Marjon. We bekijken de situatie graag nogmaals voor je; heb je voor ons een claimnummer? Dan duiken we er even opnieuw in.
Dag Klaas-Jan,

Het nummer staat in de kop: 41128849

Groet,

Marjon
Hoi Marjon. Je hebt helemaal gelijk!

Ik heb je claim bekeken. Vervelend dat je vertraging hebt gehad.

Ik zie dat de trein inderdaad niet verder reed dan Apeldoorn. Gelet daarop en je reistransacties heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloop je volgende reis een stuk prettiger!

Reageer