beantwoord

afwijzing claim geld terug....

• 7 april 2016
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Waarom is mijn claim afgewezen?
24 maar 2016 Deventer - Wierden
Geplande vertrektijd 16:36 - geplande aankomst 17:02
Werkelijke aankomst 17:48
kaartnr: PRIVÉ
Waarom afgewezen (41128456)?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 7 april 2016, 12:53

Hoi Fdoevelaar, en welkom op het forum!

Vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging. Ik heb je claim bekeken.

In je topic schrijf je dat de geplande vertrektijd 16.36 is. In je claim geef je echter 17.36 op. Dit heb ik aangepast. De claim is echter alsnog afgewezen, omdat het uit te keren bedrag (€ 2.00) lager is dan het minimaal uit te keren bedrag voor GTbV (€ 2.30). Je reis bedroeg 4 euro, en je claimt 30 minuten vertraging, waardoor je claim dus terecht wordt afgewezen.
Bekijk origineel

2 reacties

In je topic schrijf je dat de geplande vertrektijd 16.36 is. In je claim geef je echter 17.36 op. Dit heb ik aangepast. De claim is echter alsnog afgewezen, omdat het uit te keren bedrag (€ 2.00) lager is dan het minimaal uit te keren bedrag voor GTbV (€ 2.30). Je reis bedroeg 4 euro, en je claimt 30 minuten vertraging, waardoor je claim dus terecht wordt afgewezen.

Geweldig!

Reageer