beantwoord

Afwijzing claim geld terug bij vertraging

• 29 september 2015
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Reputatie 1
Afwijzing claim bij vertraging.

Goedendag,

19-07-2015 heb ik een claim ingediend met nummer, 40936180, hier is waarschijnlijk iets fout gegaan met het totale pakket indienen (site viel steeds uit tijdens het indienen) want er stond als reistijd opeens 01:00 toen ik de afwijzing ontving, ik weet toch echt zeker dat ik 16.17 heb ingevuld toen. Maargoed deze claim werd afgewezen wat ik totaal snap, want ik heb niet om 1 uur 's nachts met de trein gereisd.

Nu heb ik afgelopen 14-09-2015, nummer: 15977328, deze reis opnieuw terug proberen te claimen, met de goede reistijd, 16:17, via de papieren versie zodat er niks fout kon gaan, helaas kreeg ik een afwijzing "Uit onze gegevens blijkt echter dat u de reis al eerder heeft geclaimd. "...
Is hier nog iets aan te doen? Ik heb bij deze reis namelijk meer dan een uur vertraging opgelopen...
Of moet ik voortaan i.p.v. het internet te gebruiken voor claims toch maar weer overstappen naar de papieren versie?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 30 september 2015, 10:36

Goedemorgen Petra. Ik heb inmiddels ook je privébericht ontvangen. Indien je snel een uitleg wil, dan is bellen altijd het handigst. Mijn collega's aan de telefoon zijn namelijk 24/7 beschikbaar.

Claim 40936180: ik heb het tijdstip hersteld, waardoor de claim automatisch is goedgekeurd.
Claim 15977328: je kunt een claim niet nogmaals indienen. Is er iets misgegaan, dan kun je dit laten herstellen via Klantenservice (of in dit geval via het forum).
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Petra. Ik heb inmiddels ook je privébericht ontvangen. Indien je snel een uitleg wil, dan is bellen altijd het handigst. Mijn collega's aan de telefoon zijn namelijk 24/7 beschikbaar.

Claim 40936180: ik heb het tijdstip hersteld, waardoor de claim automatisch is goedgekeurd.
Claim 15977328: je kunt een claim niet nogmaals indienen. Is er iets misgegaan, dan kun je dit laten herstellen via Klantenservice (of in dit geval via het forum).

Reageer