beantwoord

Afwijzing claim Geld terug bij vertraging (40968620)

• 22 september 2015
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb vandaag de mail ontvangen dat mijn claim voor de vertraging van 11-09-2015 is afgewezen.
Graag zou ik de reden willen weten waarom deze claim is afgewezen. Op 11-09-2015 was er vanaf ca. 11.00 uur storing omdat er een kapotte goederentrein op Utrecht Centraal stond. Toen ik naar huis wilde gaan om 16.45, stond er nog steeds in de NS app aangegeven dat het reis advies verviel.
Ik ben vervolgens naar Nieuwegein gereisd met de sneltram om daar opgepikt te worden met de auto.
Graag zou ik u willen verzoeken om nogmaals naar de claim te kijken.

M.vr.gr.
Marcel
icon

Beste antwoord door Sivan NS 22 september 2015, 13:59

Hoi Marcel, en welkom op het forum!

Vervelend dat je reis zo is verlopen.

Er is geen in- en/of uitcheck van die reis. Jouw verzoek had je zodoende met een begeleidend schrijven moeten indienen. Ik raad je daarom aan om een brief of e-mail te sturen met daarin een toelichting van de reis.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Marcel, en welkom op het forum!

Vervelend dat je reis zo is verlopen.

Er is geen in- en/of uitcheck van die reis. Jouw verzoek had je zodoende met een begeleidend schrijven moeten indienen. Ik raad je daarom aan om een brief of e-mail te sturen met daarin een toelichting van de reis.
Er is inderdaad geen in- en uit check van deze reis, omdat de treinen toch niet reden. Dan heeft het toch geen nut om dit te doen. Maar zoals u wellicht kunt zien, reis is dagelijks tussen Culemborg en Utrecht v.v.. Mijn kaart nummer is:*********

Waarheen zou ik de email kunnen sturen om alsnog mijn geld terug te krijgen?

M.vr.gr.
Marcel
Klopt, Marcel! Juist daarom dien je dit verzoek via Klantenservice in te dienen. Zij kijken inderdaad ook naar je reisgedrag. Je hebt die dag ook netjes op de heenreis in- en uitgecheckt.

Een e-mail stuur je via onze virtuele assistent Eva. Als je 'mail' typt, leidt zij de weg.

Reageer