09:22 Heerlen
12:26 Rotterdam Centraal
Tot mijn verbazing heb ik een afwijzing van mijn claim gekregen, terwijl vertraging meer dan 40 minuten was.
In Eindhoven geruime tijd in een niet vertrekkende trein gezeten en vlak voor station Rotterdam heeft de trein ook zo'n 10 minuten gewacht.
Ik heb het idee dat er die dag een aangepaste dienstregeling was. Wij zijn namelijk vlak voor 9:30 uur in Heerlen vertrokken (volgens dienstregeling die dag, stond ook in reisplanner. maar nu niet meer!). Er waren die zaterdag werkzaamheden tussen maastricht en sittard.
Beste antwoord door Sivan NS
Marv, bedankt! Ik kwam er niet uit. Deze reis staat niet in de reisplanner, omdat dit een extra intercity betrof.
Abrekelmans, omdat dit een extra ingezette trein betreft, heeft het systeem deze niet gevonden en is automatisch de trein van 09.44 gevonden. Ik zal je claim nu alsnog goedkeuren, door deze aan te vullen met de informatie over de extra trein.
Bekijk origineel
Abrekelmans, omdat dit een extra ingezette trein betreft, heeft het systeem deze niet gevonden en is automatisch de trein van 09.44 gevonden. Ik zal je claim nu alsnog goedkeuren, door deze aan te vullen met de informatie over de extra trein.