beantwoord

Afwijzing claim Geld terug bij vertraging (60100****)

  • 1 november 2019
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Kan iemand mij vertellen waarom de NS geen vertraging heeft kunnen constateren. Zondag 27 oktober had ik 23:23 vanuit Schiphol 23:52 in Roosendaal moeten zijn, maar in werkelijkheid was ik er rond 01:10 omdat ik de overstap heb gemist door een vertraging die pas werd aangegeven na de vertrektijd. Vervolgens is de reden van afwijzing dat er geen of onvoldoende vertraging is geconstateerd. Ligt het aan mij of is degene die mijn aanvraag behandeld heeft incompetent!?

icon

Beste antwoord door Slidestops 1 november 2019, 12:22

Die aanvraag wordt beoordeeld door een computer. Daar komen soms alternatieven uit die in de realiteit niet te halen zijn. Bijvoorbeeld als u al in de trein zit, dan er een andere trein met een gunstigere tijd wel zou vertrekken vanaf Schiphol.

 

U kunt gewoon reageren op de afwijzingsmail, iemand van de klantenservice kijkt dan naar uw claim, inclusief uw begeleidend schrijven, en kan de claim alsnog goedkeuren.

 

 

U maakt trouwens volgens mij ook ergens een foutje in uw bericht, of ik lees hem verkeerd; het is onmogelijk om om 23.23 te vertrekken vanaf Schiphol en al om 23.53 in Roosendaal te zijn

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Die aanvraag wordt beoordeeld door een computer. Daar komen soms alternatieven uit die in de realiteit niet te halen zijn. Bijvoorbeeld als u al in de trein zit, dan er een andere trein met een gunstigere tijd wel zou vertrekken vanaf Schiphol.

 

U kunt gewoon reageren op de afwijzingsmail, iemand van de klantenservice kijkt dan naar uw claim, inclusief uw begeleidend schrijven, en kan de claim alsnog goedkeuren.

 

 

U maakt trouwens volgens mij ook ergens een foutje in uw bericht, of ik lees hem verkeerd; het is onmogelijk om om 23.23 te vertrekken vanaf Schiphol en al om 23.53 in Roosendaal te zijn

Die aanvraag wordt beoordeeld door een computer. Daar komen soms alternatieven uit die in de realiteit niet te halen zijn. Bijvoorbeeld als u al in de trein zit, dan er een andere trein met een gunstigere tijd wel zou vertrekken vanaf Schiphol.

 

U kunt gewoon reageren op de afwijzingsmail, iemand van de klantenservice kijkt dan naar uw claim, inclusief uw begeleidend schrijven, en kan de claim alsnog goedkeuren.

 

 

U maakt trouwens volgens mij ook ergens een foutje in uw bericht, of ik lees hem verkeerd; het is onmogelijk om om 23.23 te vertrekken vanaf Schiphol en al om 23.53 in Roosendaal te zijn

Mijn excuses

typefoutje van de aankomsttijd: 00:30

Goedemiddag beatsarmyofficer en welkom bij de NS Community. 

 

Wat Slidestops al aangeeft, je kunt in dit geval het beste op de afwijzing reageren met jouw bezwaar. Het kan even duren voordat je een reactie krijgt, maar op deze manier wordt je aanvraag (nogmaals) bekeken door een medewerker. 

 

 

Reageer