beantwoord

Afwijzing claim met claimnummer 600162661

• 26 september 2017
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Vorige week kwam de trein vanuit Den Haag met enkele minuten vertraging aan op het station Utrecht Centraal. En op een ander perron dan normaal.
Hierdoor miste ik mijn aansluitende trein (normaal vanaf hetzelfde perron) naar station Amersfoort en liep ik een vertraging op van 30 minuten op mijn eindbestemming station Ermelo.

Mijn claim is afgewezen omdat er onvoldoende vertraging is geconstateerd. Waarom is dit?
icon

Beste antwoord door MvanGelder 26 september 2017, 00:28

U zult op de email moeten reageren en daarna rond de 6 weken geduld moeten hebben.

Er zijn momenteel achterstanden met het behandelen van claims. Wellicht zal een moderator kijken of u nog in de tij staat.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Met welk abonnement reisde je en op welke route, of was er een alternatief volgens de reisplanner (een onmogelijke perron-overstap geeft die niet aan, ook al haal ik die regelmatig op mijn sloffen in Utrecht)

Okee.. vertraging dus bij aankomst in Ut de trein naar Amf niet gehaald want vertrok niet van de cross-platform overstap maar vanaf spoor 2?

Dan zeg ik verder niets en laat het aan de klantenservice over 😉
U zult op de email moeten reageren en daarna rond de 6 weken geduld moeten hebben.

Er zijn momenteel achterstanden met het behandelen van claims. Wellicht zal een moderator kijken of u nog in de tij staat.

Reageer