beantwoord

Afwijzing clamnummer 40977639

• 30 september 2015
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Beste NS medewerker,

Vrijdag 18 september wilde ik met de trein van 8 uur van Horst-Sevenum naar Eindhoven reizen (aankomst 8.28). Ik kwam echter pas rond 10:15 op mijn eindbestemming in verband met een wisselstoring tussen Helmond en Eindhoven. Dus dat is meer dan een uur vertraging geweest. In Helmond heb ik moeten wisselen van perron, waarbij je verplicht bent uit te checken en opnieuw in te checken (op de paaltjes wordt dit omschreven als overstap). Mijn reis bestaat in mijn overzicht van reizen en transacties dus uit twee reizen (Horst-Sevenum naar Helmond en Helmond naar Eindhoven). Ik heb mijn claim op het laatste traject ingediend, maar dit blijkt afgewezen te zijn. Op welke reis kan ik nu de claim indienen? Ik mis een opmerkingenveld bij het indienen van de claim om dit soort situaties uit te leggen.

Ik hoor graag wat ik nu het beste kan doen.

Met vriendelijke groet, Marthe
icon

Beste antwoord door Sivan NS 30 september 2015, 16:48

Hoi Marthe, en welkom!

Je had de reis moeten claimen met Horst-Sevenum als beginstation, en Eindhoven als eindstation. Wat is het claimnummer? Dan kan ik dit voor je herstellen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Marthe, en welkom!

Je had de reis moeten claimen met Horst-Sevenum als beginstation, en Eindhoven als eindstation. Wat is het claimnummer? Dan kan ik dit voor je herstellen.
Dag Sivan,

Dat zou fijn zijn! Mijn claimnummer is 40977639. Alvast bedankt!
Het traject is gewijzigd en de claim is hierdoor goedgekeurd. Je krijgt hiervan apart bericht!

Reageer