beantwoord

Afwijzing geld terug bij vertraging

• 21 januari 2016
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo,

Ik heb op 4 januari 2,5 uur vertraging opgelopen door een aanrijding met een persoon op mijn traject.
Nu moest ik via een andere route en daardoor een andere vervoerder reizen.
Mijn claim is afgewezen omdat de eerste route maar van Nijmegen tot Ede-Wageningen gaat ipv naar Utrecht Centraal (eindbestemming).
Ik moest van Ede-Wageningen naar Amersfoort met de valleilijn reizen ipv NS.
Uiteindelijk was ik toch nog 2,5 later dan normaal in Utrecht Centraal.
Is er een manier waarop ik alsnog geld terug kan krijgen voor deze vertraging?
Mijn claimnummer is 41071341.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 22 januari 2016, 12:59

Hoi Thessa. Ik heb je claim bekeken. Vervelend dat je reis zo is gelopen.

Je claimt voor Nijmegen - Ede Wageningen, maar je moest naar Utrecht. Als je eindbestemming afwijkt van je reistransacties, kun je je claim beter indienen via een formulier met begeleidend schrijven, zodat een medewerker en niet de computer je claim beoordeelt. We houden dan ook rekening met eventuele afwijkingen.

Jij hebt echter wel reistransacties die tonen dat je op Utrecht bent uitgecheckt. Je had dus Nijmegen - Utrecht kunnen claimen. Ik heb de claim hierop aangepast, zodat de reis goed staat. De claim is nu alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Thessa. We gaan je claim opnieuw onder de loep nemen en we komen zo snel mogelijk met een terugkoppeling.
Hoi Thessa. Ik heb je claim bekeken. Vervelend dat je reis zo is gelopen.

Je claimt voor Nijmegen - Ede Wageningen, maar je moest naar Utrecht. Als je eindbestemming afwijkt van je reistransacties, kun je je claim beter indienen via een formulier met begeleidend schrijven, zodat een medewerker en niet de computer je claim beoordeelt. We houden dan ook rekening met eventuele afwijkingen.

Jij hebt echter wel reistransacties die tonen dat je op Utrecht bent uitgecheckt. Je had dus Nijmegen - Utrecht kunnen claimen. Ik heb de claim hierop aangepast, zodat de reis goed staat. De claim is nu alsnog goedgekeurd.

Reageer