beantwoord

Afwijzing geld terug bij vertraging

• 4 mei 2016
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo NS,

Mijn claim (41146942) werd afgewezen. Ik vertrok met de trein van 17u24 uit Hengelo en diende 18u12 in Apeldoorn te zijn. Echter ter hoogte van A'doorn Osseveld kwam mijn trein tot stilstand doordat een kapotte trein voor ons geen kant op kon. Na een goede drie kwartier is toen besloten naar Deventer terug te keren en hier arriveerden wij rond kwart over 7. Doordat de poortjes daar dicht zijn moest ik wel uitchecken aldaar, vandaar dat ik om 19u17 ben uitgecheckt op Deventer en er helemaal geen check-uit in Apeldoorn te zien is.
Ik ben overigens ook met ander vervoer dan via de NS (of OV) in Apeldoorn gekomen omdat dat sneller zou gaan (dus er zijn ook geen andere registraties die dag), maar dat uur vertraging had ik al op dat moment en toen was ik nog niets eens op de plek van bestemming.

Met vriendelijke groet,

Martijn
icon

Beste antwoord door Sivan NS 10 mei 2016, 10:13

Goedemorgen Martijn, en welkom op het forum. Helaas ben ik niet eerder toegekomen aan jouw claim, waarvoor mijn excuses. Vervelend dat je vertraging hebt gehad.

Je claimt Hengelo - Deventer, en niet Hengelo - Apeldoorn. Hierop is de claim beoordeeld. Je had kunnen inchecken in Deventer na je uitcheck, waardoor je in Apeldoorn alsnog kon uitchecken. Je hebt echter met ander vervoer dan NS je reis vervolgd, hetgeen neem ik aan je eigen keuze was (het was immers sneller).

Gelet op je reistransacties en je terugweg, zal ik je claim voor Hengelo - Deventer alsnog goedkeuren.

Hopelijk verloopt je volgende reis prettiger, Martijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Martijn, en welkom op het forum. Helaas ben ik niet eerder toegekomen aan jouw claim, waarvoor mijn excuses. Vervelend dat je vertraging hebt gehad.

Je claimt Hengelo - Deventer, en niet Hengelo - Apeldoorn. Hierop is de claim beoordeeld. Je had kunnen inchecken in Deventer na je uitcheck, waardoor je in Apeldoorn alsnog kon uitchecken. Je hebt echter met ander vervoer dan NS je reis vervolgd, hetgeen neem ik aan je eigen keuze was (het was immers sneller).

Gelet op je reistransacties en je terugweg, zal ik je claim voor Hengelo - Deventer alsnog goedkeuren.

Hopelijk verloopt je volgende reis prettiger, Martijn.

Reageer