beantwoord

afwijzing geld terug bij vertraging

  • 3 June 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

het is weer eens zover , de computer heeft weer eens een verkeerde beoordeling over mijn vertraging gemaakt

op 29 mei 11:52 reed er geen trein vanaf gouda naar rotterdam pas om 12:07,
echter in rotterdam dan geen aansluiting naar vlissingen.
en er rijdt maar eens per 30 min een trein naar deze drukke wereldstad vlissingen
zodoende +30 minuten vertraging !!!

hoe komt die stomme computer erbij dat ik geen 30 min vertraging oploop als ns al in utrecht beslist dat
we de trein niet laten rijden ?

claimnummer 600043955, jullie kenmerk 5045670694

graag gewoon geld terug

ook die van 31 mei , vertraagde trein rotterdam -enschede 11:20 in rotterdam komt te laat in almelo
gevolg +30 wachten op spr naar borne , computer geeft ook al aan 0 min vertraging in claim ??
icon

Beste antwoord door Thomas NS 3 June 2017, 11:41

Om nog even verder in te gaan op jouw vragen:

Het blijft een geautomatiseerd systeem waarbij soms de kleinste onregelmatigheden kunnen zorgen voor een niet goed verwerkte claim. Het wordt allemaal berekend n.a.v. storingen die bekend zijn en zijn doorgegeven i.c.m. jouw reishistorie. Onze klantenservice, zoals Slidestops al aangeeft, kan de claim bekijken om te zien of er dingen over het hoofd zijn gezien. Dan wordt de claim nogmaals in behandeling genomen met een toevoeging van jouw kant. Dit kan inderdaad ook door een reactie te geven op de afwijzingsmail, dit gaat doorgaans sneller, maar misschien is achtergrondinformatie vanuit de klantenservice wel wenselijk. Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Je kunt in bezwaar gaan door te reageren op de e-mail, te bellen met 030-7515155, via Twitter, Facebook of LiveChat.
Reputatie 7
Om nog even verder in te gaan op jouw vragen:
Het blijft een geautomatiseerd systeem waarbij soms de kleinste onregelmatigheden kunnen zorgen voor een niet goed verwerkte claim. Het wordt allemaal berekend n.a.v. storingen die bekend zijn en zijn doorgegeven i.c.m. jouw reishistorie. Onze klantenservice, zoals Slidestops al aangeeft, kan de claim bekijken om te zien of er dingen over het hoofd zijn gezien. Dan wordt de claim nogmaals in behandeling genomen met een toevoeging van jouw kant. Dit kan inderdaad ook door een reactie te geven op de afwijzingsmail, dit gaat doorgaans sneller, maar misschien is achtergrondinformatie vanuit de klantenservice wel wenselijk. Succes!

Reageer