In november had ik een treinreis met overstap. Beide treinen waren van de NS. Door vertraging op het eerste deel miste ik de overstap. De volgende trein gaat 30 minuten later. Ik netjes een claim ingediend. Krijg ik nu reactie dat de vertraging 'maar' 28 minuten is en dat de claim afgewezen is. Ten eerste hoeft het niet 6 maanden !!! te duren voordat ik dit bericht krijg. Ten tweede is het gewoon klinkklare onzin. Als een trein 2x per uur gaat, dan is de vertraging gewoon 30 minuten. Dit is ook te zien in de tijden van het uitchecken. Die is 30 minuten later dan de normale uitchecktijd. Wat kan ik nu doen om in beroep te gaan?
icon
Beste antwoord door HaMeer 17 april 2018, 21:06
Opgelost. Blijkt één groot misverstand. De mail die ik vandaag van de NS kreeg ging over een al toegezegde (en op de rekening gestorte) claim. Waarom ik dan vandaag die mail kreeg en waarom de claim in deze mail afgewezen wordt blijft een mysterie, maar de claim is dus - of eigenlijk was al - toegekend. Dank Erryt voor het snelle uitzoeken.
Bekijk origineel