beantwoord

Afwijzing van claim onterecht

• 24 november 2016
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Op 20-10-2016 reisde ik 's avonds rond 20u van station Steenwijk naar station Rotterdam Centraal.
Toen trein bijna in Amersfoort arriveerde, werden we gestopt omdat er een aanrijding was met een persoon. We moesten weer terug naar Zwolle en vanaf daar overstappen om naar Rotterdam Centraal te kunnen reizen.
Omdat er weinig treinen reden, moest ik de trein richting Dordrecht via Leliestad, Amsterdam, Leiden en Den Haag om uiteindelijk in Rotterdam aan te komen; een hele omweg. Dit heeft me één uur en drie kwartier reistijd extra gekost en heb dan ook een claim ingediend. Deze is afgewezen omdat er 'geen of onvoldoende vertraging is geconstateerd'. Dit vind ik opmerkelijk, omdat ik zoveel vertraging heb gehad.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen..
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 november 2016, 10:24

Hi maartjevdwetering. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je claim is afgewezen. Je kan een herziening aanvragen. Dit kan door ons een bericht te sturen via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Hi maartjevdwetering. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je claim is afgewezen. Je kan een herziening aanvragen. Dit kan door ons een bericht te sturen via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer